Blandat

Det var ett tag sen jag uppdaterade bloggen här. Det har hittills varit ett spännande fotoår, med  både resor till Malaysia och Kreta, djurfotograferande och härliga fotodagar runt om i Sverige, mycket utvecklande för kreativiteten och som balsam för själen.  Nu är jag tillbaka här efter sommaruppehållet.  Här bjuder jag er på några blandade  bilder i svartvitt 🙂malaysia3Cameron Mountains i Malaysia. Där fanns det flera teplantager och dimman ligger tät över markerna.

morgon_varmdo1En ljuvlig sommarmorgon på Värmdö.

sunny1Dimman sveper in över Tyresta nationalpark.
landskap_nackaLivets väg, som inte alltid är spikrak…

4 responses to “Blandat

  1. Värmdöbilden var min favorit. Vilket ljus som kommer in där mellan träden!

  2. Mina favoriter är dina 2 sista bilder. Den från Tyresta är otroligt fin och den sista fick ett lyft av texten . // Maria 🙂

Kommentera

