Morronstund

I Långsjöns naturreservat i Nacka.

langsjonweb22

langsjonweb24
langsjonweb1
langsjonweb2

langsjonweb5

4 responses to “Morronstund

  1. Jag vet inte om det blir två kommentarer nu. Min fösta försvann.

    Sköna morgonbilder med lummig grönska.
    Det blev en sen kväll för mig i går. Nu skall jag vila några timmar för att kliva upp före solen. Solen går upp 3:02 här, så det blir en tidig morgon. ga det gott/Brita

  2. Åh, vilka fina bilder ! Jag har varit i Jönköping denna veka och milda makter vad det grönskat här hemma under den tiden…
    Trist nog måste jag arbeta 3 nätter nu men sen är det jag som ska ut på kvällar och tidiga morgnar och fota 😉 // Maria

    • Tack, Maria 🙂 Roligt att du gillar mina bilder. Ja, det var fint ute den morronen. Nu får man ju vara upp sååååå himla tidigt för att fånga det fina morronljuset -) //Roland

Kommentera

