GOTT NYTT ÅR

önskar jag Er alla. Stort tack alla ni som på olika sätt visat uppskattning för mina bilder under 2012. Under det kommande året kommer jag att utveckla bloggen mer, sakta men säkert.

Årets sista bild i bloggen får bli en svartvit bild från ett av mina favoritställen, Tyresta nationalpark.  Hoppas att vi ses nästa år 🙂

water_bw

4 responses to “GOTT NYTT ÅR

  1. Jag är helt övertygad om att vi kommer att hålla
    kontakt även nästa år. Jag besöker din blogg ofta
    och det är alltid fina bilder som du bjuder på. -Bilden
    du visar här är mycket bra tycker jag!
    Ett riktigt gott nytt år önskar jag dig och dem dina!
    Morgan

  2. Så roligt och spännande att se och följa med i ditt skapande av bilder 🙂 Gott Nytt År!!!

Kommentera

