God Jul

önskar jag Er alla och hoppas att ni får en riktigt skön och vilsam helg!
Bilden är från en härlig midvinterdag i Kalix för några år sedan!

christmas

11 responses to “God Jul

  1. Hej Roland!
    Hoppas också du får en skön och vilsam helg! Gott slut och Gott nytt!
    /Inger

  2. Jag tackar för din julhälsning och sänder även dig mina varmaste julhälsningar Roland. God Jul och Gott Nytt År./Margaretha

  3. God Jul och Gott Nytt År till dig också Roland!
    En spännande varm bild som du bjuder på här
    tycker jag.
    Morgan
    PS
    Jag ser att du i din länklista har länk till min nedlagda
    blogg, vore tacksam om du antingen tar bort den eller
    uppdaterar den till min hemsida istället.

  4. Vilken stämningsfull bild. God Jul och Gott Nytt fotoår!
    /Rikard

  5. Lite sent ute för att önska God Jul men kanske kan man önska en god avslutning på fotoåret 2012 🙂

    /Anna

  6. God fortsättning och ett gott nytt år! Stämningsfull bild.

Kommentera

