Om sommaren

så är jag hellre utomhus och fotograferar än sitter vid datorn. Därför ligger jag lite lågt med bloggen under sommaren, men kommer tillbaka till hösten med mer text och bilder.  Blir lite förändringar här i bloggen också till hösten. Här bjuder jag Er på ett par dimbilder som jag tog i morse vid Albysjön. Visst är det härligt med dimma och tidiga morgnar!

4 responses to “Om sommaren

  1. Mycket vackert 🙂

  2. Trollskt! *gillar*

  3. Tycker det är ett bra val Roland! 🙂 Jag valde att ha bloggen nere nu i sommar också för en uppdatering, men nu är den uppe igen 🙂
    Hoppas du har en fin semester. PS. Och hoppas på fler dimmbilder 🙂 DS.

Kommentera

