Vilken rådjursbild gillar ni bäst?

Dessa rådjur fotade jag i morse. Jag har konverterat den nedre bilden till svartvitt i Silver Efex Pro och ljusat upp bakgrunden lite. Den utrustning jag använde var Canon 50 D och Canon Zoom 100-400 IS USM i 400-läget.

2 responses to “Vilken rådjursbild gillar ni bäst?

  1. Hej. Kikat och kikat. Det blir nog den sv/vita som vinner om jag måste välja en bara 🙂

  2. Båda er egentligen bra, fast olika. Själv föredrar jag just här den svartvita, då den har ett skimmer i sig som ger en högre grafisk effekt och därför ett starkare uttryck. Tycker jag åtminstone. 🙂

Kommentera

