Snöoväder i morse

Ja, i morse vaknade vi här i Stockholms län upp till ett vitt landskap. Kändes först som en ”dröm” men sen så insåg jag att det faktiskt var snö som singlade ner från himlen 🙂  Jag passade på att bege mig ut för att få lite snöbilder. Det finns ju som bekant inget dåligt väder, bara dålig klädsel! Så det störde inte mig att våryran kom av sig lite.  Här kommer lite bildminnen från i förmiddags.

Vilken av bilderna föredrar du? Motivera gärna! 🙂

8 responses to “Snöoväder i morse

  1. Gillar tredje bilden, ser så drömskt ut med grinden i bakgrunden, men snö
    nä tack -:)

  2. Älskar den tredje bilden,den låter mig drömma, den ger mig en del men inte allt, låter mig filosofera ihop resten,var och när den är tagen..om den är verklig eller dröm…

  3. Ingen! Haha…skoja bara…men tycker det räcker med vinter nu. Kom nyligen hem från ett England i full blom, så det känns sådär att snön faller. Tycker dock att dina bilder som vanligt är bra. Gillar särskilt mystiken i den treje bilden. Vacker!

    • Haha, nähä du 🙂 Ja, nu räcker det med vinter för i år, få se om det blir snö i natt nu eller om det fortfarande regnar i morronbitti, när jag ska ut på enj liten fototur. Tack för din fina kommentar. Kul att du också gillar den tredje bilden som också är min favorit:-)

  4. Den tredje bilden är gåtfull. Sen är det något med att trädet tornar upp sig och försöker ta över bildytan. Drömsk och nostalgisk men också lite hotfull. Ett minne som inte är helt behagligt?
    /Rikard

    • Tack, Rikard! Ja, jag gillar bilden också, hoppades att den skulle bli positivt mottagen trots att den kanske sänder ut lite obehagliga vibbar. Kommer att bli fler mystik och softbilder från mig framöver. /Roland

Kommentera

