Vinterris

Jag har börjat uppskatta svartvita bilder mer och mer. Tycker att det passar så fint med naturen i svartvitt.  Här har jag några konverterade bilder, som jag tog strax utanför min tomt. Man behöver inte åka långt för att experimentera…

4 responses to “Vinterris

  1. Vilka härliga bilder! Jag håller med om att svart/vitt kan göra sig super i naturen:)
    M.V.H/Maria

  2. Visst är det så! Även jag som ”helst” fotograferar i färg har börjat konvertera en hel del till svartvitt, fungerar ju bra i ett avskalat landskap som det är nu. 🙂

    Varma hälsningar
    Niklas

Kommentera

