Vinterverk

I helgen har det varit riktig vinter, äntligen. Jag var ute igår på en fototur i kylan! -18 grader var det och visst bet det lite i kinderna!  Men det var det värt, sen när man kollade på bilderna i datorn! Hoppas snön ligger kvar ett tag så att man hinner föreviga lite mer vinter… Innan det börjar värma och man känner att våren är i antågande 🙂

One response to “Vinterverk

  1. Så vackert! Den sista bilden tycker jag mycket om! Jag har oftast svårt att säga varför jag gillar en bild. Många talar om färger, ljus och djup. Jag bara gillar! Som med denna…Snyggt! 🙂

Kommentera

