Gysinge

I helgen var det Biofototräff i Gysinge. Det var ca 25 naturintresserade naturfotografer som hade samlats. Vi bodde på PRO-skolan och hade bildvisningar där många fina bilder visades under kvällarna. Sara Wennerkvist höll ett intressant föredrag om sin tid som valinventerare.

Här kommer lite bildminnen från turen. Bilderna är konverterade från färg till svartvitt.Jag har ju varit till Gysinge flera gånger förut, men det som var nytt för mig var ju den gamla järnvägsbron som var värt ett besök.

5 responses to “Gysinge

  1. Väldigt trevliga bilder, nr 2 är min favorit, supersnygg!
    // Sander

  2. Fina bilder, roligt att det var så många på träffen och jag hoppas ni hade det trevligt!

    Ha de gott//Tommy

  3. Härliga bilder från träffen! 🙂
    /Leif

  4. Härliga bilder . För mig vart järnvägsbron också ett nytt ställe i Gysinge. /Lotta

  5. Snyggt! Det verkar som ni haft det trevligt! Kanske ska man med nästa gång 🙂
    Må gott!

Kommentera

