Årets första bilder!

Ja, så var det nytt år och nya utmaningar. I förmiddags var det fint fotoväder och jag passade på att ta mig en tur ut i naturen med kameran. Innan jag hade kommit hem så hade det börjat regna och allt blev grått igen. Här kommmer ialla fall lite bilder från turen.

En av mina favoritvyer, gillar den här stugan som ligger så fint där vid sjön. Nu hade det lagt sig lite is också… men det dröjer nog innan det går att åka skridskor.

Lite iskristaller hittade jag också, dom första i vinter. Så jag måste ju passa på att föreviga dom.

Nu hade det börjat regna rejält och allt blev grått igen men det finns ju inget dåligt fotoväder så jag skapade lite abstrakta isbilder, som t ex denna, för att få igång den kreativa processen.

2 responses to “Årets första bilder!

  1. Härligt att komma ut i dagsljuset och få med sig bilder, ha de gott//Tommy

  2. Blev en blandning av olika bilder som bevisar din kreativitet tycker jag. -Bra!
    Morgan

Kommentera

