GOTT NYTT ÅR!

önskar jag Er alla, både nya och gamla vänner!

Stort tack alla ni som besöker min blogg och kommenterar mina bilder,  vilket jag verkligen uppskattar.  Jag ser fram emot ett kommande år med mycket bildskapande ute i vår vackra natur.

Jag avslutar året med två bilder från dagens fototur.

4 responses to “GOTT NYTT ÅR!

  1. Gott nytt fotoår till dig med. Nog ska det skapas bilder minsann. Satt i gömsle imorse. Var fint och vindstilla men ingen tur med fåglar idag. Men gott om frisk luft och man tog med frukosten och åt ute 🙂

  2. Detsamma önskar jag dig!!

  3. God fortsättning Roland, två konstnärliga bilder!
    /Edwin

  4. Gott nytt år Roland! Gillar särskilt översta bilden i den där magiska stilen… Kul att lära känna dig på sommarkursen och lycka till med det nya fotoåret!
    /Rikard

Kommentera

