En bild om dagen – 20 augusti

I morse testade jag mitt Holga objektiv för digitala systemkameror.
Holga har ju på senare tid blivit nästan en egen konstform inom fotografin p g
a sina ”dåliga egenskaper”, som t.ex. oskärpa, ströljus. Här kommer
ett smakprov från Björnö naturreservat.  Det var mulet och regnade rätt rejält men skapa lite bilder skulle jag i alla fall och jag var på kreativt humör.

One response to “En bild om dagen – 20 augusti

  1. Helt underbar bild! Jag får en känsla av att någon/något av ett annat väsen drar förbi mellan träden i ganska hög fart. Helt klart en favoritbild! =)
    Annelie

Kommentera

