En bild om dagen…

Under kursen i Mullsjö vecka 27 bestämde jag mig för ett projekt
som jag skulle jobba med den kommande tiden.  Jag kommer att fotografera varje dag, minst en bild ska det bli, oavsett stämning. Jag startade detta
”projekt” den 12 juli, alltså några dagar efter att kursen var slut. Jag
kommer inte att ha möjlighet att lägga upp en bild varje dag, men fotografera
kommer jag att göra varje dag. Det ska ju vara realistiskt så att man mäktar
med det. Det ska ju vara roligt 🙂 Ska bli spännande att se om
man märker någon skillnad på bilderna när det året har gått 🙂

Här kommer den första bilden som jag tog den 12 juli strax utanför Gränna…

2 responses to “En bild om dagen…

  1. Låter som en vettig idé att fota något varje dag men slippa stressen med att lägga upp i bloggar och sånt. Då blir det ett för stort måste. Men ett litet inlägg då och då kan du väl bjuda på 🙂

  2. Japp, absolut. Kommer att lägga upp bilder lite då och då från projektet. Det blir ju rätt varierande bilder, inte enbart natur:-).

Kommentera

