Gyllene vågor!

För närvarande är jag inte så aktiv här på bloggsidan. Våren är ju en aktiv tid för oss naturfotografer så jag prioriterar fotandet. Det är ju så fint  nu när det börjar bli grönt ute och  löven spricker ut. Sen håller jag på att avsluta min kurs i Digital Bildbehandling (7,5 poäng)  och det tar ju också lite tid. Den här bilden skapade jag i går morse vid sextiden och jag fortsätter här med mitt vattenprojekt…

One response to “Gyllene vågor!

  1. ursnyggt…
    //Halina

Kommentera

