Forsen i svartvitt – del 4

Här fortsätter jag med serien om forsen i svartvitt. Var en lite kulen morron, men det var som vanligt ingen trängsel vid forsen. Jag hade gråfilter på objektivet för att få lite längre slutartider. En pärla i Stockholms län, som är väl värt att besöka.
Svartvitt är underskattat när det gäller naturfoto. Det blir mer spänning då och ger en mer känsla av tidlöshet. Inom kort kommer jag att berätta lite om mina fotoplaner för i år.  Men en sak som jag redan planerat in är workshopen med Terje i sommar ”Den personliga naturbilden”, som jag ser fram emot.

One response to “Forsen i svartvitt – del 4

  1. Fint, visst är sv/vitt underskattat. Kan bli mer uttrycksfullt. Jag gillar sv/vita bilder. Härlig is ni har kvar däruppe. Skulle man fotat macro på.

Kommentera

