Forsen i svartvitt – del 2

Jag har varit lite osynlig senaste tiden. Fotat har jag men inte haft tid att ladda in nya bilder till datorn, eftersom jag håller på att försöka avsluta kursen ”Visuell Kommunikation”  som jag läser på distans. 
Håll till godo med dessa bilder så länge och ha en fin vecka!

One response to “Forsen i svartvitt – del 2

  1. Hej Roland, nu måste jag ta mig tid att skriva. Gillar dina forsbilder. Speciellt den andre i förra inlägget och den andre i detta. Fina forsbilder. Förstår att kursen tar tid men skönt du är ute med kameran lite i varje fall. Man behöver luft. Ha en bra vecka. MVH Camilla

Kommentera

