En bild om dagen – 20 november

I morse hade det kommit lite mer snö på marken, men det var en plusgrad så då förstod man ju att det inte skulle bli långvarigt. Jag åkte ut till Björnö och ju närmare jag kom desto mer slask var det ju. Björnö är ju en trevlig plats för både picknick och att fotografera. Idag var det alldeles lugnt där, och jag såg inga andra människor.  Det var rogivande och jag tog några bilder för att visa hur kylskaget det kändes. Som vanligt var det ju stativ som gällde, men nu blev ju slutartiderna extra långa eftersom det var så pass mörkt där.  Var heller ingen som ville bada där, badbryggan är uppfälld för säsongen…

Ha en fortsatt fin novemberhelg! Snart är det advent och börjar lacka mot jul 🙂

One response to “En bild om dagen – 20 november

  1. Du fotar i mörker i ottan och jag i skymning hehe. Ja, jag är inte så flitig på att stiga upp som du.
    Nu har du gjort 2/3 av ditt projekt. Kul att följa. MVH Camilla

Kommentera

