En bild om dagen – 9 november

En riktigt slaskig dag blev det till slut med snöblandat regn.  Jag passade på att ta denna bild på hemvägen från jobbet för att visa hur sikten var, d v s nästan obefintlig. 

3 responses to “En bild om dagen – 9 november

  1. Hörde att ni hade ett j-k-l väder däruppe. Jag satt i telefonkonferens i em med folk från Stockholm bl a. De berättade att det var busväder där.
    Ja nu börjar det antar jag. Få se nu vad det blir för vinter i år. De har ju lovat en hård vinter igen.
    Ha det. MVH Camilla

  2. Jag gillar vinter men så här är skrämmande 🙂
    Din novemberutmaning är smittsam 😉 Jag gör som du, söker runt i november kylan och det är fantastisk!
    Du hade rätt, även november bjuder på roliga motiv 🙂
    Jag samlar de i min blogg http://medtiden.blogspot.com/

    Ha det rolig med fotande i busväder
    Halina

  3. Ja i november får man frossa i grått, blött (hos er kanske) och tristess……men ändå vackert i sina gråtoner…..

Kommentera

