En bild om dagen – 7 november

En skön morronpromenad blev det med kameran.  -3 grader och solen var på väg upp. Jag har ju turen att bo nära naturen så jag inte behöver åka långväg för att hitta lite fina motiv. Här har jag hittat en hästhage i närheten av Velamsund.  Fortfarande finns det lite färger kvar i träden. Det får också bli mina första bilder i färg under ”Varje dag-projektet” 🙂 Ha det gott alla!

5 responses to “En bild om dagen – 7 november

  1. oj va fina bilder. jag har hunnit vara ut och skotta gården två gånger idag.

  2. Bägge bilderna är vackra, men jag tycker bäst om den översta. Fin dikeslinje och höstfärger med litet försmak
    av vintern i gräset. En fin bild i skarven mellan årstiderna.
    MVH Kerstin

  3. Absolut härligast den första bilden… den ger både värme o kyla på en o samma gång… de vackra varma löven som ännu håller sej kvar innan den kalla blå vintern sliter de lösa från grenen… den blå kalla kommer smygande ovan ifrån på bilden… helt betagande vackert

    Mvh GH
    🙂

  4. Älskar dessa kyliga frostmorgnar när solen är på väg upp. Under förutsättning att det är vindstilla! 🙂
    Vacker blå färgton på övre bilden!
    Hälsn. Ulrika

  5. Ja nu blandas färgerna med det frostvita. Om man nu orkar upp på morgonen som du så kan man ta lika härligt frostbitna bilder också hehe. MVH Camilla

Kommentera

