En bild om dagen – 5 november

Femte dagen fångar jag jag in gatubelysning i Saltsjö-Boo. Jag passerar varje dag denna utsikt på väg till jobbet, men den här vyn har jag aldrig fotograferat.  Hittills har jag  ju lagt upp enbart svartvita bilder i november.  Jag har en viss förkärlek för svartvitt men det kommer ju upp färgbilder också, alla motivområden lämpar sig inte kanske riktigt för svartvitt och så vil ljag ha med lite färger ibland.   I morron blir det bilder från Björnö naturreservat, en riktig pärla i Värmdö.

Kommentera

