Sista oktober!

Idag var det ju riktigt gråväder ute, men jag åkte ut en sväng på morronen till en sjö och skog i närheten av där jag bor. Det finns ju alltid nånting att fotografera. Ville vara lite kreativ så det blev bland annat dessa två abstrakta bilder som jag fick med mig hem idag.

Ja, det här fick bli oktobers sista bilder.

I morron så ska jag påbörja mitt miniprojekt  ” En bild varje dag – November”. Det ska bli spännande och utvecklande och se om jag klarar av att ta minst en bild per dag utomhus under en månads tid 🙂

2 responses to “Sista oktober!

  1. Ja, när ljuset inte vill infinna sig så får man vara kreativ.
    Kul att du ska komma igång med ett projekt i november. Det är nog mer lagom med en bild om dagen i en månad än en om dagen i ett år. Lycka till!

  2. Läckert, särskilt den första!
    Intressant med ditt miniprojekt, jag laddar ju inför mitt projekt ”365 bilder” eller vad det nu kan tänkas bli… Troligen börjar jag i mindre skala. Typ ”En bild om dagen – januari” och så kanske det funkar bra och känns skoj och då är det bara att fortsätta!
    Ha det fint //Ulrika

Kommentera

