En stilla morron!

I morse tog jag en tur till Kultsjön i Nacka, var ett par minusgrader ute men ingen is på bilrutan ännu.. Syntes att det hade varit en stjärnklar natt. Det är alltid lika skönt tidigt på morronen, innan alla människor vaknar upp och det blir liv och rörelse som det ofta är här i Stockholm. Längs Kultsjön så går det flera stigar och folk rör sej i området under dagen. Men nu var det helt folktomt och lugnt där. Jag fick med mig en och annan bild som var Ok och det här är en av dom.
 
 
 

 

3 responses to “En stilla morron!

  1. Så vakkert og så stille…du har fanget den gode morgenstemningen. Nydelige blåtoner med fine kontraster..dette var vakkert Roland!! mvh Mari

  2. Tjusigt. Ja, av döma av det arla morgonljuset så kan jag säga att jag sov gott då 🙂
    Man borde ju verkligen masa sig upp en lördagsmorgon också.

  3. God stämning i både text och bild, Roland! En bra sak med den kommande årtsiden är att även vi morgontrötta får en chans att uppleva soluppgången…

Kommentera

