Välkommen till min blogg

Ja, så har jag startat min blogg om ett av mina stora intressen, nämligen fotografering.  Jag fotograferar mestadels naturen.  Att vistas ute i naturen är livskvalitet för mig och får mig att glömma tid och rum.  Det går alldeles utmärkt att kombinera fotografering med naturintresset. Man kan bli ett med naturen och vara kreativ och skapa spännande och intressanta bilder. Naturen har sin charm hela året, Det finns alltid någonting att fotografera. Det är bara den egna fantasin som sätter gränser.  Är mycket ute och reser så det kommer att bli lite resebilder också.

Kommer att berätta om mina tankar och funderingar om fotografering.  Jag kommer också att här berätta om mina framtida fotoprojekt och hoppas att det blir ett nöje att få följa min blogg.

Men dags för första bilden som får inleda bloggen. Tog den tidigt en lördagsmorron i september vid Nyfors i Tyresö, ett toppenställe där man kan labba med långa slutartider.

Visst är det härligt med vatten! 

Häng med på min resa inom fotografins spännande värld!

15 responses to “Välkommen till min blogg

  1. Välkommen i bloggvärlden Rolle! Härligt / Claes

  2. Hej Roland, kul att du kommit igång. Ska bli roligt att följa dina inlägg. Ha en bra dag. MVH Camilla

  3. Välkommen in i bloggvärlden.. skall bli kul att följa din blogg

    Hälsn
    Agnetha

  4. Grattis Roland…..att du blivit med blogg!
    Funderar själv men kommer aldrig till skott.

  5. Hej Roland, kul att se dig här! Ska följa dig i fortsättningen!
    Ha det gott… 🙂

  6. Hej Roland!

    Grattis till din nya blogg. Skall givetvis följa dina äventyrligheter här.

    Hälsningar
    Bengt

  7. Hej Roland och Grattis till bloggen. Ser bra ut med fina bilder. Jag har beställt bevakning, så jag kan följa dina äventyr i bloggvärlden.
    mvh Kerstin

  8. Hej Rolland!
    Hittade Dig via Camilla.
    Rolig att se Dig i bloggvärlden och se dina vackra bilder igen :))
    Mvh Halina

  9. Kul med en ny blogg. Ska följa den framöver 🙂

    /Niklas

Kommentera

